Politica de retur
Politica de Retur:
La EzShop, ne dorim ca fiecare client să fie complet mulțumit de achizițiile lor. Dacă nu ești pe deplin satisfăcut de produsul achiziționat, îți oferim posibilitatea de a returna produsul în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii. Pentru a beneficia de retur, trebuie să urmezi acești pași simpli:
1. Contactează-ne:Trimite-ne un e-mail la adresa noastră de suport clienți sau folosește formularul nostru de contact de pe site-ul nostru pentru a ne informa despre intenția ta de a returna un produs. Te rugăm să incluzi informații precum numărul comenzii, numele produsului și motivul returnării.
2. Pregătește produsul pentru returnare: Asigură-te că produsul este în stare nouă, neutilizat și în ambalajul original(dacă ambalajul este deteriorat nu vom accepta returul) împreună cu toate accesoriile și materialele auxiliare.
3. Returnarea produsului: După ce ai obținut autorizarea noastră pentru retur, vei primi instrucțiuni detaliate despre modul în care să returnezi produsul. Te rugăm să adaugi numărul comenzii sau alte informații relevante pe ambalajul de returnare pentru a identifica și procesa returul în mod eficient.
4. Inspectare și rambursare: Odată ce primim produsul returnat și îl inspectăm pentru a confirma că îndeplinește condițiile noastre de retur, vom procesa rambursarea în termen de 5-7 zile lucrătoare. Rambursarea va fi emisă utilizând metoda originală de plată folosită la achiziționare.
Te rugăm să reții că EzShop își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu îndeplinesc criteriile noastre de returnare. Pentru mai multe informații sau întrebări suplimentare despre politica noastră de retur, nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră de suport clienți este întotdeauna disponibilă pentru a te ajuta.
La EzShop, ne dorim ca fiecare client să fie complet mulțumit de achizițiile lor. Dacă nu ești pe deplin satisfăcut de produsul achiziționat, îți oferim posibilitatea de a returna produsul în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii. Pentru a beneficia de retur, trebuie să urmezi acești pași simpli:
1. Contactează-ne:Trimite-ne un e-mail la adresa noastră de suport clienți sau folosește formularul nostru de contact de pe site-ul nostru pentru a ne informa despre intenția ta de a returna un produs. Te rugăm să incluzi informații precum numărul comenzii, numele produsului și motivul returnării.
2. Pregătește produsul pentru returnare: Asigură-te că produsul este în stare nouă, neutilizat și în ambalajul original(dacă ambalajul este deteriorat nu vom accepta returul) împreună cu toate accesoriile și materialele auxiliare.
3. Returnarea produsului: După ce ai obținut autorizarea noastră pentru retur, vei primi instrucțiuni detaliate despre modul în care să returnezi produsul. Te rugăm să adaugi numărul comenzii sau alte informații relevante pe ambalajul de returnare pentru a identifica și procesa returul în mod eficient.
4. Inspectare și rambursare: Odată ce primim produsul returnat și îl inspectăm pentru a confirma că îndeplinește condițiile noastre de retur, vom procesa rambursarea în termen de 5-7 zile lucrătoare. Rambursarea va fi emisă utilizând metoda originală de plată folosită la achiziționare.
Te rugăm să reții că EzShop își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu îndeplinesc criteriile noastre de returnare. Pentru mai multe informații sau întrebări suplimentare despre politica noastră de retur, nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră de suport clienți este întotdeauna disponibilă pentru a te ajuta.